حال اسیری رو دارم که تازه از اسارت آزاد شده ؛
همونقدر غریب ، غمگین ، خوشحال ...
+ تا خود صبح : میدونی ...
+ خدایا تروخدا اینسری خی لی بهم رحم کن . طاقتم تمومه ...
منو درگیرایی ذهنم...
ما را در سایت منو درگیرایی ذهنم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 7 تاريخ: سه شنبه 9 مرداد 1403 ساعت: 17:25